نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دلسردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد
سرخط خبرها

پرسپولیس در فکر هت‌تریک| شاگردان گل‌محمدی میزبان را شکست می‌دهند؟

  • کد خبر: ۶۴۶۳۵
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
پرسپولیس در فکر هت‌تریک| شاگردان گل‌محمدی میزبان را شکست می‌دهند؟
شاگردان یحیی گل‌محمدی به‌دنبال کسب سومین پیروزی در سومین هفته لیگ قهرمانان هستند تا با خیال راحت وارد دور برگشت رقابت‌ها شوند.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب در گروه‌های مختلف دنبال می‌شود و نمایندگان کشورمان برای تثبیت و ارتقای جایگاه‌هایشان در جدول باید مقابل حریفان خود صف‌آرایی کنند. پرسپولیس که از ۲ بازی قبلی خود ۶‌امتیاز کسب کرده است، باید از ساعت‌۲۱:۳۰ به‌مصاف گوای میزبان برود و فولاد در فینال گروه‌D باید از ساعت‌۲۲:۳۰ به‌مصاف النصر برود. تراکتور، دیگر‌نماینده کشورمان، نیز باید با نماینده عراق رقابت کند.


پرسپولیس‌- گوا؛ کار سخت گل محمدی مقابل میزبان

شاگردان یحیی گل‌محمدی به‌همراه استقلال تنها تیم‌های شش‌امتیازی در ۲ هفته ابتدایی لیگ قهرمانان امسال هستند. سرخ‌پوشان کشورمان که در خط دفاعی با بحران روبه‌رو بودند، با فرستادن وحید امیری به‌سمت چپ خط دفاعی، به‌خوبی مشکل پیش‌آمده را مدیریت کردند و حالا در تلاش هستند تا با برتری در بازی امشب، یک گام دیگر به صعود از این گروه نزدیک‌تر شوند. خط حمله پرسپولیس این‌روز‌ها تن هر خط دفاعی را به لرزه می‌اندازد؛ به‌و‌یژه اینکه شهریار مغانلو حالا راه دروازه حریفان را هم یاد گرفته است!
 
پرسپولیس امشب در‌حالی مقابل گوا قرار می‌گیرد که این تیم از نظر آماری عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. نگاهی به بازی‌های اخیر گوا نشان می‌دهد این تیم در ۱۷ بازی اخیر خود شکست نخورده و صاحب ۵ پیروزی شده است. آخرین شکست این تیم روز ۲۹‌آذر رخ داده و این تیم در بقیه بازی هایش شکست نخورده است. نکته مهم دیگر درباره این تیم، بسته‌ماندن دروازه این تیم در ۲ بازی قبلی‌اش است، تا‌جایی‌که خیلی‌ها گلر جوان این تیم را به‌عنوان پدیده این دوره از مسابقات معرفی کرده‌اند. دراج سینگ این‌روز‌ها با بهترین گلر‌های تاریخ هند مقایسه می‌شود! اما بعد از سینگ، مهاجم اسپانیایی گوای هند، دیگر‌بازیکن خطرناک هندی‌هاست.
 
ایگور آنگولو با به‌ثمر‌رساندن ۱۴ گل در ۲۱ بازی فصل قبل عنوان خطرناک‌ترین مهاجم لیگ فوتبال این کشور را از آنِ خود کرد. آنگولو که برنده کفش طلای سوپر‌لیگ هند بود، از سال‌۲۰۱۹ برای گوا در‌مجموع ۲۱ بازی انجام داده و ۲۷ گل به ثمر رسانده است که این آمار از خطرناک‌بودن این بازیکن روایت می‌کند. این آمار نشان می‌دهد کادر فنی پرسپولیس باید روی این مهاجم حریف ناشناخته خود حساب ویژه‌ای باز کند.


روماریو؛ غایب بزرگ گوا

روماریو با اخطاری که در بازی گوا برابر الوحده دریافت کرد، فرصت بازی برابر قهرمان غرب آسیا در بازی رفت را از دست داد. او در مصاف با پرسپولیس تیمش را همراهی نمی‌کند. گوا هرچند در اولین حضور خود و فوتبال هند در لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های کاملا دفاعی را ارائه کرده است، ولی الکساندر روماریو، گوش راست بیست‌وچهارساله و هندی، جزو پاسور‌های اصلی تیمش در سوپر‌لیگ هند بود که ۴ پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.


فولاد- النصر؛ فینال گروه‌D

تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت‌۲۲:۳۰ در سومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا‌۲۰۲۱ باید به‌مصاف النصر، میزبان بازی‌های گروهش برود. در‌همین‌رابطه سایت «اسپورت» عربستان آماری از النصر پیش از این دیدار منتشر کرد. طبق اعلام این رسانه، النصر خطرناک‌ترین تیم در این فصل از رقابت‌های لیگ داخلی و بقیه‌ها جام‌ها بوده است. النصر در رقابت‌های مختلف در این فصل موفق شده ۵۶ گل تا الان به ثمر برساند و لقب خطرناک‌ترین تیم در لیگ قهرمانان آسیا را از آنِ خود کند. النصر با ۴‌امتیاز صدرنشین گروه چهارم است. فولاد هم با ۴‌امتیاز با تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد. گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان با حضور فولاد و النصر در ۲ هفته نخست عنوان کم‌گل‌ترین گروه را به خودش اختصاص داده است. در این گروه در ۴ بازی هفته‌های اول و دوم، درمجموع فقط ۷ گل به ثمر رسیده است.


شوک به اردوی النصر

هافبک آرژانتینی النصر به‌دلیل مصدومیت، بازی مقابل فولاد در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد. نشریه «الریاضیه» عربستان در‌این‌باره خبر داد کادر پزشکی النصر بعد از تست‌های گرفته‌شده از نوع مصدومیت پیتی مارتینز، ستاره آرژانتینی تیم، اعلام کرد این بازیکن باید ۱۰ روز استراحت کند تا بتواند به میادین برگردد.


تراکتور- نیروی هوایی؛ نیاز مبرم خطیبی به ۳‌امتیاز

سرمربی تراکتور بعد از کسب ۲ تساوی مقابل پاختاکور و شارجه در اندیشه کسب اولین برد آسیایی تیمش در این دوره است. بعد از این ۲ دیدار که با تساوی همراه بود، رسول خطیبی تیمش را آماده دیدار سوم مقابل نیروی هوایی می‌کند. این دیدار از ساعت‌۱۹:۳۰ امشب برگزار خواهد شد و تراکتور برای اینکه شانس خود را به‌عنوان یکی از مدعیان صعود از گروه حفظ کند، نیاز به کسب پیروزی و ۳ امتیاز دارد.
 
شاگردان خطیبی از بازی با شارجه، تمرینات خوبی را برای این دیدار پشت‌سر گذاشته‌اند و کاملا آماده رویارویی با نماینده عراق هستند. نیروی هوایی عراق در ۲ دیدار ابتدایی خود در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا، یک شکست ۱ بر ۰ مقابل شارجه و یک تساوی بدون گل مقابل پاختاکور بر‌جای گذاشته و هنوز موفق به زدن گل در این دوره از مسابقات نشده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->